Veelgestelde Vragen

Hieronder vind u veelgestelde vragen over producten, bestellingen en betalingen. Staat uw vraag hier niet tussen, dan kunt u via het adres info@vanzandensportprijzen.nl contact met ons nemen.

 

Producten

  1. Welke producten verkoopt Van Zanden Sportprijzen?

    Wij zijn gespecialiseerd in medailles, trofeeën en andere sportprijzen
     
  2. Ik wil een tekst gegraveerd op mijn prijs hebben, waar kan ik dat invullen?

    U kunt uw tekst opgeven in het lege vak onder de kop "Graveertekst" op de informatiepagina van een product
     
  3. Ik wil geen graveertekst op mijn sportprijs, is dit mogelijk?

    Ja dit is mogelijk, u kunt het vak voor de graveertekst leeg laten.
     
  4. Moet ik een apart graveerplaatje bestellen bij mijn sportprijs? 

    Nee, wij leveren elke sportprijs standaard met een graveerplaatje, indien u echter extra graveerplaatjes (voor bijvoorbeeld wisselbekers) wilt bestellen, dan is dat echter ook mogelijk. U kunt ons aanbod vinden onder het kopje "graveerplaten"
     
  5. Ik wil meerdere varianten (1e plaats, 2e plaats, 3e plaats) van dezelfde medaille/sportprijs bestellen, hoe doe ik dit?

    Eerst vult u de opties in hoe u de eerste variant wilt hebben, vervolgens geeft u het aantal op van hoeveel u van deze variant (bijvoorbeeld eerste plaats) wilt hebben. Daarna klikt u op de oranje knop "Bestellen". Vervolgens veranderd u de opties naar hoe u de tweede variant wilt hebben. Daarna klikt u weer op de oranje knop "Bestellen". Dit herhaalt u totdat u alle varianten van de sportprijs hebt opgegeven. U kunt daarna in de winkelmand controleren of u alles goed heeft opgegeven
     
  6. Ik druk op de knop "Bestellen", maar ik zie mijn bestelling niet verschijnen in het winkelmandje, wat doe ik fout?

    Waarschijnlijk bent u vergeten een of meerdere verplichte opties in te vullen. De verplichte opties (zoals "Grootte" of "Embleem") worden aangegeven met een oranje sterretje *. Controleer of u alle verplichte opties heeft opgegeven. Deze opties zijn verplicht zodat wij precies weten wat u van ons verwacht!
     
  7. Help, ik zie bij de optie "Embleem" alleen de emblemen van een Accordeon, Alpineskiën, American Football en Armdrukken staan. Maar ik wil een ander embleem op mijn sportprijs, wat moet ik nu doen?

    U kunt door dit menu scrollen met de vensterbalkje die rechts in het menu verschijnt, voor elke sport hebben we wel een of meerdere mogelijkheden voor een mooi embleem, keuze zat dus.
     
  8. Wordt mijn tekst gecentreerd op mijn sportprijs geleverd?

    We graveren standaard uw tekst gecentreerd op uw sportprijs.
     
  9. Van welk materiaal is een embleem? Is dat een sticker?

    Nee, hoewel sommige andere webwinkels ervoor kiezen om een sticker op een medaille of trofee te plakken kiezen wij er voor om een aluminium embleem (afslag of center in vakjargon) op de sportprijs te plakken. Ook een eigen embleem is van aluminium gemaakt. Uw afbeelding of logo wordt dan op de aluminium embleem gedrukt.

Bestellen

  1. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ik mijn bestelling heb?

    Wij hanteren een leveringstijd van ongeveer 2-4 werkdagen voor bestellingen uit Nederland. De levertijd voor bestellingen uit België is 3-6 werkdagen.
     
  2. Ik heb een spoedbestelling want ik heb mijn bestelling eerder nodig, wat zijn de mogelijkheden?

    Wij nemen graag de mogelijkheden met u door, neem gerust via de mail of via de telefoon contact op.
     
  3. Welke vervoerder gebruiken jullie? En kan ik mijn bestelling volgen?

    Onze vervoerders in Nederland zijn PostNL en DHLforYou, u kunt via een speciale trackingcode uw bestelling volgen wanneer wij uw bestelling hebben verzonden. Voor bestelling uit België maken wij gebruik van de vervoersdienst PostNL.
     
  4. Wat zijn de verzendkosten?

    Onze verzendkosten zijn €5,75 inclusief BTW. (€4,75 excl. BTW). Tevens kunt u kiezen voor een brievenbusverpakking van PostNL (€4,50), dit kan alleen als u 1-20 medailles of graveerplaatjes besteld. De verzendkosten naar België zijn €9,95 (€8,22 excl. BTW) bij DHL.
     
  5. Ik mijn producten retourneren, is dat mogelijk?

    Ja dat is mogelijk, neem voor de mogelijkheden met ons contact op. Neem vooraf echter wel onze voorwaarden door of uw product onder het herroepingsrecht (punt 4). Wegens het persoonlijke karakter van veel van onze producten kunnen we niet tot volledig retourneren overgaan.

Betalingen

  1. Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

    U kunt kiezen uit iDeal, Paypal, MisterCash en overschrijven. iDeal, MisterCash en Paypal zijn vanwege de transactiekosten pas beschikbaar bij €4,50 aan bestedingen.
     
  2. Wat is de BIC-Code van jullie bank?

    De BIC-Code van onze bank is INGBNL2A.